1. Algemeen
    1.1 Skybedd levert bedden en nachtkastjes aan consumenten in Nederland en België.
    1.2 Dit leverings- en verzendbeleid is van toepassing op alle bestellingen die via de website van Skybedd zijn geplaatst.

  2. Leveringstermijn
    2.1 Skybedd streeft ernaar om de bestelde producten binnen 10 werkdagen na ontvangst van de betaling te leveren.
    2.2 Indien de leveringstermijn wordt overschreden, zal Skybedd de consument hierover informeren en een nieuwe leveringstermijn afstemmen.

  3. Leveringswijze
    3.1 Skybedd levert de producten af op het adres dat de consument heeft opgegeven bij de bestelling.
    3.2 Skybedd maakt gebruik van verschillende bezorgdiensten om de producten te leveren.
    3.3 De bezorgdienst zal contact opnemen met de consument om een geschikt bezorgmoment af te stemmen.

  4. Verzendkosten
    4.1 Skybedd brengt geen verzendkosten in rekening voor leveringen binnen Nederland en België.
    4.2 Eventuele kosten voor het retourneren van producten zijn voor rekening van de consument.

  5. Verpakking
    5.1 De producten worden zorgvuldig verpakt om beschadiging tijdens het transport te voorkomen.
    5.2 De verpakking kan bestaan uit kartonnen dozen, plastic verpakkingen of andere materialen.

  6. Ontvangst en controle
    6.1 Bij ontvangst van de producten dient de consument de levering te controleren op eventuele beschadigingen.
    6.2 Indien de producten beschadigd zijn, dient de consument dit direct te melden aan de bezorgdienst en Skybedd.
    6.3 Bij beschadiging zal Skybedd zorgdragen voor vervanging van de beschadigde producten.

  7. Contact
    7.1 Voor vragen of opmerkingen over de levering en verzending van Skybedd kan de consument contact opnemen met de klantenservice.