1. Algemeen
    1.1 Skybedd biedt garantie op haar producten conform de wettelijke bepalingen.
    1.2 Dit garantiebeleid is van toepassing op alle producten die via de website van Skybedd zijn gekocht.

  2. Garantietermijn
    2.1 De garantietermijn verschilt per product en is afhankelijk van het type product en de specifieke kenmerken.
    2.2 Skybedd hanteert in ieder geval een garantietermijn van twee jaar voor haar producten.

  3. Garantievoorwaarden
    3.1 De garantie is van toepassing op gebreken die zijn ontstaan door materiaal- of productiefouten.
    3.2 De garantie is niet van toepassing op gebreken die zijn ontstaan door normale slijtage of onjuist gebruik van het product.
    3.3 De garantie vervalt indien de consument het product heeft gerepareerd of bewerkt zonder toestemming van Skybedd.

  4. Garantieprocedure
    4.1 Bij een garantieclaim dient de consument contact op te nemen met de klantenservice van Skybedd.
    4.2 De klantenservice zal de consument voorzien van verdere instructies voor de garantieprocedure.
    4.3 Skybedd zal het gebrek aan het product onderzoeken en beoordelen of het onder de garantievoorwaarden valt.
    4.4 Indien het gebrek onder de garantievoorwaarden valt, zal Skybedd het product kosteloos repareren of vervangen.
    4.5 Indien het gebrek niet onder de garantievoorwaarden valt, zal Skybedd de consument informeren over de reparatie- of vervangingsmogelijkheden en de kosten hiervan.

  5. Uitzonderingen
    5.1 Op maat gemaakte producten vallen niet onder de garantie, tenzij het gebrek is ontstaan door een materiaal- of productiefout.
    5.2 Producten die zijn gebruikt of beschadigd door onjuist gebruik vallen niet onder de garantie.

  6. Contact
    6.1 Voor vragen of opmerkingen over het garantiebeleid van Skybedd kan de consument contact opnemen met de klantenservice.